1.Жалпы ережелер
Жас мұғалім
мектебі-әдістемелік жүйенің арнаулы педагогикалық білімі жоқ жас мамандарды
біріктіретін элементі. Жас мұғалім мектебі жас оқытушылардың біліктілігін
көтеру жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады және өтілі 3 жылдан аз жоғары
білімді жас оқытушыларды біріктіреді. Жас мұғалім мектебі – бұл педагогтардың тұрақты жұмыс істейтін
бірлестігі.
2. Негізгі міндеттері мен мақсаттары
Мақсаты: жаңадан бастаған
оқытушыларда кәсіптік мұраттарды, әдістемелік дағдыларды, үнемі өздігінен даму мен
өздігінен жетілу қажеттіліктерін қалыптастыру.
Мектептің міндеттері:
– жас оқытушылардың үздіксіз
білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру және оларға кәсіптік қиналушылықтарына
көмек көрсету;
– оқытушылардың шығармашылық
қызметінің жеке стилін қалаптастыруға жағдай жасау;
– жас оқытушыларға білім беру
үдерісіне заманауи тәсілдер мен алдыңғы қатарлы педагогикалық технологияларды
енгізуге және ақпараттық-әдіснамалық мәдениеті деңгейін арттыруға көмектесу;
– тәжірибелі оқытушылардың
педагогикалық шеберлігін насихаттау және әдістеме мен педагогика жөніндегі
білімін жетілдіруіне көмек көрсету;
– жаңадан бастаушы
оқытушылардың оқу үдерісіндегі кәсіптік, әдістемелік проблемаларын айқындау
және оларды шешуге жәрдемдесу;
– халықаралық білім беру технологияларымен таныстыру;
– диагностика мен өздік
диагностиканы жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
3. Ұйымдық құрылымы .
Жас педагог мектебінің жұмысын
ұйымдастыру үшін іс-тәжірибелік жұмыс бар педагогтардың ішінен жетекші
тағайындалады.
Жас педагог мектебі жұмысының
негізгі формаларына:
– оқу-әдістемелік мәселелер бойынша дөңгелек үстелдер,
семинарлар, оқытушылардың шығармашылық есептері;
– ашық сабақтар (лекциялар,
семинарлық сабақтар), зертханалық және сарамандық сабақтар;
– оқыту және тәрбиелеу
әдістемесі бойынша лекциялар, хабарлар және пікірталастар;
– алдыңғы қатарлы
педагогикалық тәжірибені зерделеу жатады.
Мектептің отырыстары тоқсанда
1 рет өткізіледі.
Мектептің іс-қағаздарын
жүргізу;
– Жас мұғалім мектебі туралы
Ережені;
– бекітілген жұмыс жоспарын;
– жас оқытушылар мектебінің
құрамы туралы мәліметтерді;
Сандық және сапалық құрам
(жасы, білімі, мамандығы, жалпы және педагогикалық өтілі, жоғары оқу орнын
бітірген жылы).
4. Функциялық міндеттері.
4.1. Жас оқытушылар үшін
топтық сабақтар ұйымдастыру, үйретуші семинар, оқу-әдістемелік конференциялар өткізу,
жас мұғалім мектебі мүшелерінің оқу қызметі мен кәсіптік өздігінен білім алуды
ұйымдастыру мәселелері жөніндегі есептерін тыңдау.
4.2. Жас оқытушылардың қажеттіліктерін зерделеудің, өздігінен жетілуге көмекті
зерделеуді ұйымдастыру.
5. Құқықтары
Жас мұғалім мектебіне қатысушылар:
– конференцияларға,
шығармашылық және педагогикалық шеберханаларға қатысуға;
– білім беру мекемесінің
материалдық базасын өздігінен білім алу үшін пайдалануға;
– тәлімгер-педагогтардан
консультациялық көмек алуға;
– өз біліктілігін арттыруға
құқылы.
6. Жауапкершілік
Жас мұғалім мектебінің жетекшісі мен қатысушылары
өздерінің алдына қойған міндеттерді,
функцияларды орындау үшін жауапкершілікте болады.